czwartek, 18 kwietnia 2013

Wakacje bejbe ;*

Joł :*

Macie już jakieś plany na wakacje ?
Ja jadę z rodzicami na pewno gdzieś, z dziadkami, do dziadka i kolonie...
No i właśnie tu chciałam was prosić o radę :D
Nie chcę mi się pisać ze szczegółami, więc napiszę krótko:




 

1. Hiszpania, Lloret de mar :3 :3 
 

Hotel Guitart Central Park  <3


 

2. Włochy, Giardini Naxos

 

Hotel Villagio Alkantara






No i teraz mam dylemat :/
Bo w wyjeździe  do Hiszpani jest wycieczka do Barcelony i 1 nocleg w Paryżu i pobyt całodniowy w Disneylandzie. Wprawdzie byłam już 2 razy w Paryżu, ale nigdy mi się tam nie znudziło :3

 A w wyjeździe do Włoch jest pobyt całodniowy w mega parku Mirabilandia!!!!!!!
Nigdy tam nie byłam i to mnie też ciekawi ^.^



A jaka jest wasza opinia?
Nie mogę jakoś strasznie to oceniać, bo nigdy nie byłam ani w Hiszpani, ani we Włoszech. 

Liczę na pomocne kommmy <3 <3



2 komentarze: