czwartek, 18 kwietnia 2013

Szussssss , czyli moje buty nr.2 :3

Dobry dejjjj :D

Tak sobie czytałam swój post ,, Szusssssss, czyli moje buty :3 '' że postanowiłam dodać jeszcze parę fotek! No więc w tym roku bardzo spodobał mi się motyw Galaxy. Nie ważne gdzie, czy to na obrazkach ( moje tło :3) czy na ciuchach i butach. Właśnie w celu odnalezienia takich butów luknęłam sobie na allegro i znalazłam buty Galaxy :D I to w całkiej przyzwoitej cenie. Zresztą sami zobaczcie :

Buty Galaxy ( Allegro .pl ) -= 60 zł :3

Od zakupu tych butów zaczęłam sama ozdabiać ciuszki i buty DIY . W ten sposób powstała brązoletka z ćwieków, jeansowa katana z ćwiekami no i wreszcie te oto cudeńka:
Jak już wstawiam wszystkie ulubione szussssssss to dam focię moich the best koturnów na zimę :
No to wszystko o moich naj bucikach :3
Liczę na kom !!!!
A przy okazji jak już zajrzałeś/aś to kliknij ,,Obserwuj,, . Nie pożałujesz :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz