poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Poszukuję twórcę nagłówków !!!! :D

Cześć !

Troszkę zmieniłam styl mojego bloga i szczerze napiszę, że na lepsze :D Jedyne co mi brakuje to dobry szablon i nagłówek, ale kompletnie nie ogarniam tego :/ Może ktoś pomoże ? Liczę na pomocne kom . :)

Tak więc dzisiejszy dzień byłby udany, gdyby nie to, że muszę iść na anglika :c. Jutro na pizzę z kole ( tą z ładnymi włosami i bluzą xD). 

Pogoda dzisiaj taka sama, czyli głupia, pochmurna i przymulająca...Wiem, że za dużo o tym piszę, ale po prostu nie daję rady przejść koło tego obojętnie !

Dzisiaj naszła mnie kolejna faza na nienawidzenie 1D. Niby jestem tolerancyjna, ale przy tym wymiękam. 
,,I wanna gecia gecia gecia gecia...,, 
Mam nadzieję, że ta głupia moda na słuchanie ich wreszcie przeminie ( jeśli ten blog czytają Directionerki, czy jakośtam, to przepraszam za moją dość obrażającą opinię) .

W każdym razie przypomnę tylko z caps lockiem 
POSZUKUJĘ KOGOŚ KTO MÓGŁBY MI ZROBIĆ NAGŁÓWEK!!!
Od razu wstawię zdjęcia poniżej, które chciałabym żeby się tam znalazły ( zaoszczędzony czas bez niepotrzebnym maili)

Z góry dziękuję :3

9 komentarzy:

  1. Mogłabym spróbować. ;)
    Jeżeli Ci się spodoba to powiedz. ;>
    A tak wgl to fajna notka. ^^
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok czekam :D
      Możesz wysłać na mewa800@gmail.com ?

      Usuń
  2. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z przyjemnoascia zrobie ci naglowek ;3 Wejdz na mojego bloga i zobacz czy podoba ci sie taki jak ja mam.. jak nie to pokaz ktory ci sie podoba.... Odpowiedz na moim blogu ;3
    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym mogła zrobić nagłówek, ale nie wiem czy taki w podobie do mojego Ci się spodoba.

    http://anni-vitae.blogspot.com/

    Ps.Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety jeśli chodzi o nagłówki to jestem nieuk ;D
    Ale bloga masz cudowny ;D
    Obserwuję <33
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny bloog! :]

    +zapraszam do mnie.
    +obserwujemy? odp. u mnie :D

    OdpowiedzUsuń